april 30, 2009

emma, jag sitter på arlanda och väntar på flyget som ska ta mig vidare till oslo. det blev en snabb med intensiv visit i sverige. har bara hunnit med det viktigaste som att hänga med mor och far och lillasyster och såklart min älskade maya.
kan troligtvis få semester i juli och då tycker jag vi ska ses lite längre än denna gång. och förhoppningsvis är du tjockare så jag får ta lite mer på magen.
puss

One Response to “”

  1. Emma Nordin Larsson Says:

    om inte annat så får jag helt enkelt skärpa mig och ta mig tvärs till norge.

    pöss.


Kommentera

