smitingen first of may super smash

maj 1, 2009

beachvolley på första maj – så ska de va! härligt väder för mig, johan och olle ahlberg samt lasse.

photo1131

photo1132

photo1133

photo1134

photo1135

photo1137

photo1138

3 Responses to “smitingen first of may super smash”

  1. Lars The First Of May Sucker Says:

    Fan, Daniel, tror jag ska satas på att bli modell istället. Duger Olle så kan väl jag. På beachplan har man ju lagt ribban rätt lågt nu………sucker


  2. jag håller med dig, olle är en ful fan! men på smitingen open 1 ska vi köra hårt!

  3. Maria Says:

    Grrrr…jag är definitivt på med att kolla på er nästa helg..hehehe


Kommentera

