dv man

maj 4, 2009

jag läser ytterst få tidningar nu för tiden. i praktiken kan jag bara komma på dv man. om den tidskriften skriver dn:

”Svenska DV Man, som samproduceras med Damernas Värld, är i allt väsentligt en damtidning för killar. Här finns såväl shoppingtips som lättsamma intervjuer och stilråd. Tidningen riktar sig till kläd intresserade män i 40-årsåldern, men den egentliga målgruppen är nog snarare flickvänner som önskar att partnern var lite mer lik omslagspojken Hugh Jackman.”

visst, emma har köpt ett nummer eller två men intresset för tidskriften är mitt, inte hennes, och jag är 27, inte 40.

3 Responses to “dv man”

  1. Emma Nordin Larsson Says:

    vem var skribenten på DN?

  2. Olle Ahlberg Says:

    Oh yes! Tre saker som kan konstateras: Daniel läser damtidningar, Emma vill få Daniel att se ut som Hugh Jackman och jag har rätt om att King är bättre!🙂

  3. Daniel Myrén Says:

    damernas värld ftw!

    ftw betyder for the win, för de som är äldre än tolv.


Kommentera

