the ultra sound of the future

maj 5, 2009

jag och emma var på ultraljud i sundsvall idag klockan elva. resultatet ser ni nedan.

spoiler alert: om du heter göran nordin och inte vill veta könet, läs inte detta inlägg!

photo1185

photo1186

photo1187

photo1188

photo1189

photo1190

”de bli’ en pöjk!” sade emma.

7 Responses to “the ultra sound of the future”

  1. Maria Says:

    Jag har lett stort hela dagen och tänkt på lille Jack! Mina tankar och glädjen är hos er, GRATTIS! Kram FASTEEEEEEER weeeee

  2. Cicci Says:

    Så han ska heta Jack?🙂 Gud vad spännande!

  3. linn Says:

    EN POJKE! GRATTIS! PUSS PUSS PUSS!!!!!!


  4. tack tack för jack. eller vad han nu ska heta.

  5. Veronica Says:

    Fiin bebbe med fin ryggrad! Ser ut att bli en riktig sötnos!
    Hoppas allt går bra med graviditeten, jag är verkligen på slut tampen. Kan lova att jag suckar större delen av dagarna nu, så njuuuut nu Emma! KRAM!!

  6. S Says:

    Lovely !! so beautiful.

  7. Veronica Says:

    En fika kan bli svår att hinna med just nu. Sitter med små värkar nu. Har det inte blivit bebis innan måndag så blir jag igångsatt🙂 Hoppas verkligen att det tar fart ikväll! KRAM!


Kommentera

