OUTLANDISH

maj 9, 2009

sitter på biblioteket och väntar. väntar på Big som drog iväg med sin professor för att snacka uppsatser eller Gramsci eller något annat jag inte begriper mig på. Behöver jag påpeka att det är lördag och Big pluggar. med sin professor?! freak. jag har därför unnat mig 5+4 godisar från café Samba, fast det har jag ångest för nu. stackars stackars ärta som måste suga upp allt detta socker. fy. tacka fan för att jag skulle kunna ge ungen ett sockerberoende innan den ens tittat på mig. min besty friendy sarah ska på flådig bal med sin karl arvid ikväll. en bal på ett slott i stockholm, han skulle ha en snygg ”militärish kavaj” från flottan eller vad vi nu kallar det idag. jag kräver bild. sarah skall bära djupblå klänning, flashy lady! 

Igår kväll undrade Big om han och jag skulle unna oss ett glas på något rätt så trevligt ställe (läs Svenssons) lördag kväll, alltså denna afton. Jag tror att förslag kom ifrån mina tidigare helger rågnäll över att han blivit så seeeg. det i kombination med att jag inte får vidröra alkohol och att alla mina sexy outfits är för små gör att jag vill jag vill jag vill gå ut. Lite ”what you can’t get…syndromet”. hur som helst så kläckte han nyss ur sig ett ”undra om det är något på bio?”
jag säger nog inte så mycket tillbaka, mumlar mest något om mitt sug efter sprit’n. är det inte typiskt att han ska vilja dra sig ur. pöjkyngel.
DSC00566jag i östersund för två år sedan, typish.
DSC02889jag, snygg som få i tunisen för ett par månader sedan.
Photo0914jag och coolish daddy på hans b-day i april.

One Response to “OUTLANDISH”

  1. Veronica Says:

    Hihi, sprit´n…Jag har beställt en Martini flaska till nästa helg. Är sjukt sugen på det! Pöss


Kommentera

