salvador alice

maj 23, 2009

salvador dali blev inspirerad av alice i underlandet. vi har inspirerats av den kvinnan.

för min del funkar det inte. emma vill att kvinnan håller i en manshatt. som att det skulle underlätta.

who the fuck is alice, undrar samtidigt ni som läser bloggen. svar på det kommer inom kort!

salvadordalilogo

nedan dalis tavla.

salvadordali

4 Responses to “salvador alice”

  1. Maria Says:

    Mkt bättre skript på texten!!!!!

  2. henrik Says:

    Aha! Har ni hört det här Stil-avsnittet? http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/artikel.asp?programid=2794&artikel=2819378

    Tyvärr får jag nog säga att logotypen behöver mer arbete, just nu känns det mkt spretigt – silhuetten (eller skuggan rättare sagt) och texten gå rinte ihop som det är nu. Jag var på väg att skicka med synpunkter i skissform, men upptäckte att jag glömt att installera typsnitt och layoutprogram i min nya dator, haha.


  3. skit också. emma vill ha en tomat som logga. varför vet jag inte. kanske blir det farbror tomat till slut.

  4. Maria Says:

    varför kör du inte en logga/ gubbe i svart son liknar charlie chaplin med käpp, fast iklädd kjol????


Kommentera

