the penis eating rabbit of the south

maj 24, 2009

nu tror jag det börjar likna något. tack vare marias geniala idé att vilja klä charlie chaplin i kjol. det är en början tror jag. eller inte.

charlielogo

5 Responses to “the penis eating rabbit of the south”

  1. henrik Says:

    Apropå Chaplin så låg det på Köpmangatan förut en klädaffär med namnet Moderna Tider.

  2. Daniel Myrén Says:

    men vad har chaplin med det att göra? hade de chaplin som logga?

  3. henrik Says:

    Moderna tider är ju en chaplinfilm, och jag TROR att de faktiskt använde chaplin somen del av sin logga ett tag men jag kan minnas fel.

  4. Daniel Myrén Says:

    kanske tur att de inte kallade butiken för ‘the great dictator’…

  5. henrik Says:

    Åh, det måste jag kalla min butik (ifall jag någon gång skulle få för mig att öppna en sådan).


Kommentera

