DET KÄNNS SOM MÅNDAG. FAST ÄNDÅ INTE.

maj 26, 2009

ibland blir jag fundersam. men det går ofta över väldigt fort.

är millimeter från att klicka hem en kappa från APC. 1800 på rean. jag har verkligen lyckats övertala mig om att det är ett kap.
läskigt.
ikväll åker nog jag daniel och olle till sundsvall. dom tror jag vill hänga med på film. fast egentligen vill jag bara få gå på INDISKA och handla kläder. oh the vanity!

One Response to “DET KÄNNS SOM MÅNDAG. FAST ÄNDÅ INTE.”

  1. Veronica Says:

    Såg bilderna på yippie på magen. Fantastiskt fin du är! Såg att du lämnat kommentar också på min blogg. Gick 14 + i vikt den här gången. 20 med Filippa!🙂


Kommentera

