on the floor

juni 13, 2009

det är inte helt lätt att välja golv till en butikslokal. nedan ett par förslag. de är alla från forbo forshaga.

Marmoleum click_BARNRUM5

FORBO CLICK

FORBO CLICK

9 Responses to “on the floor”

  1. Maria Says:

    jag tycker ni ska skaffa vita breda träplankor eller ett golv som ser ut som betonggolv…

  2. henrik Says:

    Jag gillar det förskjutna rutmönstret i det sista fotografiet.


  3. jag gillar också det sista mönstret. träplankor blir lite svårt att ha i en dylik miljö. men det vore så klart fint.

  4. Maria Says:

    Om ni måste välja mellan dessa tycker jag istället klassiska svart-vita schackgolv är det finaste..inte nåt förskjutet hit och dit..🙂

  5. henrik Says:

    men just därför är det ju roligt att förskjuta mönstret en aning😉

    Antingen bara liite förskjutet, eller något helt annat (tex pepitamönster)

  6. Hanna P Says:

    Jag skulle nog vilja ha det ganska cleant så att kläderna fick synas ordentligt.

  7. Maria Says:

    Hanna P; jag håller med dig! Simpelt är det bästa, kör på rena furugolv så kommer alla kläder skina extra mycket och ger den rätta effekten🙂

  8. henrik Says:

    Polerad betong.

  9. Maria Says:

    Henrik: Braaaaaaa! Det är ursnyggt!!


Kommentera

