PISS OCH GÅ LÄGG DÄ

juni 16, 2009

ikväll har jag gråtit tre gånger åt saker ni inte ska bry er om.
tänker dock tala om att jag för tillfället, as for now, avskyr Heidi Klum.
vem har gett henne tillåtelse att se så het ut mitt i en graviditet?
va? heidi
röda mattan het – på röda mattan?!
här sitter jag i sunkmyskläder, utan smink och med håret i tofs och jag kommer nog gråta en skvätt till innan jag somnar, bara för att jag inte är sådär het. inte just nu i alla fall.
piss.
nu gå jag å lägg mä.

2 Responses to “PISS OCH GÅ LÄGG DÄ”

  1. Maria Says:

    Men hallåååååå, du glömmer hur het du var den där lördagen ute på Svenssons för två v sedan..Då var det ju en ursnygg kille (Som jag suktade efter), som flörtade rejält med dig… Em, du är sååå vacker!!

  2. Cicci Says:

    Det var ju precis sådär het du såg ut sist på Svenssons, bara det att din klänning var indianretro och inte silvermetallic!


Kommentera

