paint it white she said

juni 18, 2009

som hanna p märkt så gör vi en redesign av laura palmer. detta görs titt som tätt och oftast med anledning av att jag inte har mycket annat att göra. man kan inte läsa rysk prosa dygnet runt för fan!

som hanna p även insett återstår en hel del innan det är klart, så ha tålamod, ni fåtal som läser denna blogg.

8 Responses to “paint it white she said”

  1. Emma Nordin Larsson Says:

    fåtal?
    vadå fåtal?

  2. Daniel Myrén Says:

    16,649 unika besökare sedan starten november 2008 är kanske inte så dåligt ändå.

  3. henrik Says:

    Haha! Ah, Helvetica. Jag följer via rss, så jag har säkert missat en massa formexplosioner – ser bara den ”riktiga” sidan när jag väljer att kommentera. Som nu, alltså.

  4. Daniel Myrén Says:

    de enda jag följer via rss är mp3-bloggar. då är inte design det mest relevanta.🙂

  5. henrik Says:

    Design är alltid det mest relevanta*😉

    Nej, jag är för lat för att inte rss:a.

    *säger jag som inte har formgivit något på över två år.

  6. Hanna P Says:

    jag har inget tålamod, däremot har jag en sjukt mysig plan som innehåller bubbel, filtar och kubbspel. Jag håller er uppdaterade.

  7. Daniel Myrén Says:

    jag är sämst på kubbspel. senast jag spelade med emma och hennes mamma kastade jag iväg ett torn i en buske. hoppas det inte upprepas.

  8. Hanna P Says:

    jag kan placera dig vid bubblet, alt med en bakelse.


Kommentera

