something for the reaper

juni 29, 2009

som sagt, något för the grim reaper. jag tror mig fira ett antal år gånget utan depression. låt mig gissa på 4 år.

nu måste jag ta tillfället i akt och skryta: på gymmet idag fick jag höra att min magisteruppsats i historia skickats in till en stiftelse. jag vet inte vad det betyder egentligen och inte ens minns jag namnet på stiftelsen. jag tror det betyder att jag inte får en depression idag. men mer pengar till kläder vore trevligt. nej, pengar till babyn vore bättre. en större lya behöver vi och emma två garderober minst.

katherine_squier_01

katherine_squier_02

Kommentera

